آژانس تبلیغات دارکتن دارای: مجوز فعالیت کانون آگهی و تبلیغات | نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) | و امکان صدور فاکتور به همراه کدرهگیری مالیاتی

EN

FA

قیمت، تعرفه و هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی پروژه ای روزان بدون محدودیت تعداد شات عکس

عکاسی به صورت روزانه و ساعتی بدون محدودیت تعداد عکس برای عکاسی به صرفه و ارزان از تعداد زیادی محصول و کالا

به صرفه ترین روش عکاسی از تعداد زیاد محصول و کالا

روش عکاسی مناسب و مقرون به صرف برای سایت‌های فروشگاهی، شبکه های اجتماعی و ...

رکورد عکاسی صنعتی بیش از ۴۰۰ محصول در یک روز

رزرو و آفیش عکاس در محل برای عکاسی از تعداد زیادی محصول

Previous slide
Next slide

نمونه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی پروژه‌ای روزانه با ادیت رنگ و نور

تعرفه و قیمت عکاسی پروژه ای روزانه صنعتی و تبلیغاتی

بدون محدودیت در تعداد عکس

عکاسی پروژه ای و روزانه

عکاسی پروژه ای روزانه صنعتی و تبلیغاتی

بهترین روش عکاسی از تعداد زیادی محصول برای سایت فروشگاهی
میلیون تومان ۹/۸ یک روز (هفت ساعت)
  • تعداد فریم عکس نامحدود (رکورد عکاسی از ۴۵۰ محصول در یک روز بسته به شرایط)
  • تجهیزات حرفه ای نورپردازی و عکاسی
  • استفاده از زمینه سفید یا رنگی و یا بکگراند ثابت
  • ادیت رنگ و نور تمام عکس ها
  • تحویل فایل Tiff با کیفیت 36 مگاپیکسل
به صرفه ترین

عکاسی پروژه ای روزانه صنعتی و تبلیغاتی

بهترین روش عکاسی از تعداد زیادی محصول برای سایت فروشگاهی
میلیون تومان ۵/۸ یک روز (چهار ساعت)
  • تعداد فریم عکس نامحدود
  • تجهیزات حرفه ای نورپردازی و عکاسی
  • استفاده از زمینه سفید یا رنگی و یا بکگراند ثابت
  • ادیت رنگ و نور تمام عکس ها
  • تحویل فایل Tiff با کیفیت 36 مگاپیکسل
به صرفه ترین

اقتصادی و به صرفه ترین حالت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

چرا عکاسی پروژه ای و روزانه برای کسانی که تعداد زیادی محصول به صورت سری و گروهی دارند به صرفه تر است؟

امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی و لزوم نمایش هرچه بهتر تصویر محصولات و چالش تعداد بالا و تنوع محصول و به روز شدن مداوم این محصولات، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به دنبال کم کردن هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصولات فروشگاه خود هستند. 

گروه دارکتن با تجربه بالای خود در زمینه عکاسی تخصصی صنعتی و تبلیغاتی، بهترین راهکار رسیدن به بالاترین بازدهی و بهترین بهره وری در عکاسی از محصولات شما را پیشنهاد می دهد.

ما سیستم عکاسی پروژه ای و روزانه با راندمان و بازدهی بسیار بالایی را به شما پیشنهاد می دهیم، چرا که ما در تجربه های کاری خود در پروژه های سری و گروهی محصولات تا روزانه 450 فریم عکس محصول در 6 ساعت کاری دست پیدا کرده ایم، از طرفی تمامی عکسها با بالاترین کیفیت به همراه ادیت رنگ و نور در این روش به صاحبین کسب و کار ارائه می شود.

در این روش بسته به نیاز میتوانید تعدادی از عکسها را برای روتوش و یا دوربر انتخاب کنید و با این کار هزینه ی نهایی برای هر عکس را بسته به اهمیت آن کنترل و مدیریت کنید.

پس از سفارش عکاسی پروژه ای چه مراحلی در پیش است؟
ادیت حرفه‌ای عکس محصول

شما پس از عکاسی پروژه‌ای روزانه از محصولات، گاها بسته به نوع کاربرد عکس ها و برای رسیدن به استاندارد های عکس محصول، نیاز به ادیت حرفه ای عکس محصول دارید.

جدا سازی محصول از بکگراند (دوربر کردن عکس)

بسیار مهم است که لبه های حاشیه ای محصول تمیز و دقیق انتخاب و جدا سازی شود. استفاده از ابزار پن در فتوشاپ و ساخت ماسک برای جدا سازی محصول از بکگراند حرفه ای ترین روش برای دوربر کردن عکس محصول است. و ما در دارکتن از این روش استفاده می کنیم.

رتوش خطوخش و لک های سطح محصول

اکثر محصولات حتی در بهترین حالت پس از تولید و انتقال به استودیو؛ باز هم خط و خش و لک های زیادی به همراه دارند که با چشم غیر مصلح در نگاهی گذرا آنچنان قابل مشاهده نیستند. اما پست از تابش نور شفاف استودیویی بر تمامی سطوح و عکاسی با لنزهای با کیفیت، حتی غبار هوای نشسته بر محصول نیز ثبت می شود که نیاز است پست از مرحله ای دوربر سطح محصول با دقت بالایی رتوش شود.

ادیت پلاس

در عکاسی حرفه ای یک محصول گاها به دلیل نوع متریال، ابعاد محصول، نوع کاربرد عکس و یا شرایط خاص زمان عکاسی لازم است کارهای بسیار فراتر از دوربر و رتوش بر روی تک عکس صورت پذیرد. مثل موارد زیر:

استک فُکوس یا (انباشت عمق میدان وضوح)

در اکثر عکس ماکرو از محصولات کوچکتر از ده سانتیمتر برای رسیدن به نسبت تصویر یک به یک و استفاده از رزولیشن تمام سنسور دوربین، نیاز است با لنز ماکرو و تله فتو در فاصله ای بسیار نزدیک از سوژه عکاسی کرد که این امر باعث محو شدن بخشی از محصول می شود. در مرحله ای عکاسی با گرفتن چندین عکس با سطح فُکوس های متفاوت و تلفیق عکس ها در پروسه ی ادیت، رسیدن به حداکثر وضوح امکان پذیر می شود

پانوراماتیک مرج (افضایش رزولوشن و کیفیت عکس نهایی)

با اینکه ما عکاسی پانوراما را بیشتر با عکاسی از منظره و محیط شناخته ایم. اما یکی از کارکردهای اصلی این تکنیک عکاسی افضایش رزولیشن تصویر است. در اینجا کاربرد عکس بسیار اهمیت پیدا می کند. مواردی همچون استفاده در بیلبوهای بسیار بزرگ و با کیفیک از جمله کاربردهای عکس هایی با رزولیشن بالا است که گاها تا 300 مگاپیکسل نیز می رسد. گروه دارکتن همیشه قبل از شروع مرحله عکاسی و ادیت کاربرد عکس ها را مشخص کرده و طبق نیاز مطرح شده اقدام به چنین موارد ضروری ای می کند.

فتو پتچینگ و تنظیم رفله و انعکاس های محصول

همیشه انعکاس هایی مزاحم وجود دارند، و گاهی به دلیل شرایط محیطی امکان کنترل و اعمال انعکاس های درست روی محصول وجود ندارد. فتوپتچینگ در این شرایط به ما کمک می کند تا عکس کامل و بی نقصی داشته باشیم.

مطالب مفید و آموزشی در رابطه با عکاسی صنعتی از محصول
چگونه از محصولات، کالا و اجناس عکاسی کنیم تا درفروشگاه آنلاین خودمان و سایت دیجی کالا فروش بیشتری داشته باشیم؟