آژانس تبلیغات دارکتن دارای: مجوز فعالیت کانون آگهی و تبلیغات | نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) | و امکان صدور فاکتور به همراه کدرهگیری مالیاتی

EN

FA

شرایط و نکات طراحی بصری غرفه های نمایشگاهی

برای طراحی لایت باکسهای اجرا شده در غرفه های نمایشگاهی لازم است قبل از اجرا و شروع طراحی لازم است پلان غرفه و نقشه سه بعدی آن در اختیار گروه دارکتن قرار بگیرد تا با توجه به نحوه در کنار هم قرار گیری لایت باکس ها و همچنین محتوای جامعی که شما نیاز به معرفی هرچه گویاتر و بهتر آن در محل غرفه خود دارید استراتژی چیدمان و ربط تصاویر به یک دیگر به نحوی که به صورت سریالی محتوای مد نظر شما را در نگاه اول به مخاطب در حال گذر انتقال دهد.
تعیین قیمت این مورد نیز بسته به تعداد و ویژگی طرح ها نیاز به محاسبه و استعلام تلفنی پس از مشخص شدن پلان غرفه و محتوای مد نظر شما دارد.

بخش جذاب و مهم دیگر یک غرفه نمایشگاهی طراحی و اجرای فضا ها و حجم های کوچک و بزرگی است که با توجه نوع خدمات و محصول شما در محیط غرفه توجه مخاطب را جلب کند،برای رسیدن یه طرح و اجرای با کیفیت و خلاق نیاز است قبل از شروع طراحی تمام جوانب فنی و محدودیت های اجرایی نیز بررسی شود. قیمت گذاری در این بخش نیزبا توجه به شرایط پروژه انجام می شود.