آژانس تبلیغات دارکتن دارای: مجوز فعالیت کانون آگهی و تبلیغات | نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) | و امکان صدور فاکتور به همراه کدرهگیری مالیاتی

EN

FA

خدمات ما گران نیست

زیرا بهینه کار می‌کنیم

اما ارزان هم نیست!

زیرا با کیفیت کار می‌کنیم

عکاسی محصول (زمینه سفید)

عکاسی موادغذایی، محصولات FMCG، رستوران و کافی‌شاپ

عکاسی طلا، جواهرات و اکسسوری

عکاسی کالای خانه و آشپزخانه

عکاسی محیطی، معماری، دکوراسیون داخلی، بنا

عکاسی پرتره پرسنل شرکت‌ها، تیم و اداری

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی پروژه ای روزانه

چرا در خدمات عکاسی حرفه ای صنعتی و تبلیغاتی و به طور کلی عکاسی تجاری لیست قیمت و تعرفه مشخص و مدون برای استعلام ابتدایی و برآورد هزینه تمام شده پروژه های ارتباطی و تبلیغاتی آنلاین و آفلاین با اهمیت است؟

اگر شما صاحب کسب و کاری باشید که با برنامه ریزی سالانه و ماهانه هزینه و بودجه پروژه های ارتباطی و روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ برندتان یا نرخ عکاسی برای صفحه اینستاگرام را کنترل و پیش ببرید. امکان استعلام قیمت هر بخش به صورت جزعی و به شکل کلی برای شما با اهمیت می شود.

گروه دارکتن تا تجربه دوازده ساله حرفه ای و تخصصی در حوزه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی باتوجه به موارد و شرایط متعددی که در پروژه های عکاسی تجاری در شاخه ها و زمینه های مختلف عکاسی تجاری اتفاق می افتد، اقدام به تهیه لیست قیمت و ذکر شرایط با اهمیت در قیمت گذاری و استعلام پروژه های عکاسی صنعتی نموده است.

تنها کافیست شما در ابتدای امر دستور کار مشخص پروژه ی عکاسی خود را تنظیم و به صورت کمی و کیفیت تایین نمایید.

پارامترهایی از قبیل تعداد عکس مورد نیاز به صورت کلی در یک سفارش و فاکتور، تفکیک ویژگی کیفی سوژه مثل عکاسی از خط تولید یا عکاسی زمینه سفید از محصول یا عکاسی تیم و اداری و..
سپس به هر یک از دسته بندی های تخصصی بالا که با موضوع کار شما همخوانی دارد مراجعه نمایید و در صفحه اختصاصی اش نمونه کارهای مرتبط و لیست قیمت و نرخ عکاسی سال امسال ۱۴۰۲  را با تفکیک بر اساس تعداد سفارش کلی عکس خود مشاهده نمایید. در این روش شما به راحتی می توانید قیمت عکاسی صنعتی، قیمت عکاسی برای اینستاگرام، هزینه عکاسی از کالا، قیمت عکاسی صنعتی زمینه سفید از محصول، قیمت عکاسی تبلیغاتی از مواد غذایی، عکاسی از کارخانه، عکاسی صنعتی در محل ما را نیز به درست بیاورید.

تمام شرایطی که ممکن است در یک پروژه باعث افزایش قیمت شود نیز در بندهای مجزا ذکر شده است. و شما میتوانید قیمت نهایی و قطعی تمام هر شات عکاسی پروژه  خود را به دست آورید.
همچنین با ارتباط تلفنی و یا چت پشتیبانی آنلاین ما نیز میتوانید مشاوره رایگان بگیرید.
لازم به ذکر است خدمات تخصصی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی گروه دارکتن در تمام کشور و نه فقط شهر تهران صورت می گیرد. عکاسی از خط تولید و کارخانه ها و کسب و کارها در شهرهایی مثل مشهد، یزد، اصفهان، اراک، قم، قزوین، شیراز، کیش، تبریز، کاشان، زنجان، سمنان و تمام شهرک های صنعتی کشور. همچنین امکان ارائه خدمات تبلیغات در دیگر کشورهای خارجی نیز مقدور می باشد.
اراده فاکتور و پیش فاکتور رسمی به همراه کدرهگیری مالیاتی و کدملی برای خدمات عکاسی تخصصی صنعتی و تبلیغاتی از دیگر مزایای گروه دارکتن برای همکاری با شرکت ها و کارخانه های معتبر می باشد.
به همین جهت ادعا داریم جزو بهترین و برترین ارائه دهندگان عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و تجاری در تهران و سطح دیگر استانهای کشور هستیم.